تهران
کد خبر:2908
پ

وزیر اسرائیلی: روابط ما با ریاض خوب است

یکی از مقامات اسرائیلی از دعوت رسمی عربستان سعودی از نخست وزیر این کشور برای سفر به عربستان در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش مدار شرقی به نقل از روزنامه رای الیوم، «ایوب القراء» وزیر اسرائیلی وابسته به حزب حاکم لیکود اظهار داشت: «بنیامین نتنیاهو» نخست وزیر اسرائیل با حمایت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور […]

یکی از مقامات اسرائیلی از دعوت رسمی عربستان سعودی از نخست وزیر این کشور برای سفر به عربستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش مدار شرقی به نقل از روزنامه رای الیوم، «ایوب القراء» وزیر اسرائیلی وابسته به حزب حاکم لیکود اظهار داشت: «بنیامین نتنیاهو» نخست وزیر اسرائیل با حمایت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا دعوت نامه‌ای را برای سفر به ریاض به صورت رسمی دریافت خواهد کرد.
وی که از افراد نزدیک به نتانیاهو است، افزود: این دعوت بر اساس هماهنگی میان خاندان حاکم در ریاض و «دونالد ترامپ» انجام می‌شود. روابط میان تل‌آویو و ریاض خوب است و تنها نگرانی مشترک ما ایران است.
این مقام اسرائیلی در ادامه تاکید کرد: مسئله فلسطین برای عرب‌های میانه رو مانند عربستان دیگر مهم نیست واز دستور کار این کشورها خارج شده است.
وی تصریح کرد: مسئولان اسرائیلی در تلاش برای برگزاری کنفرانس بین المللی با مشارکت کشورهای عربی سنی میانه‌روهستند تا به هدف استراتژیک اسرائیل در سیاست‌ خارجی‌اش که انعقاد توافق‌های صلح با این کشورها است، برسد و پس از آن به حل مساله فلسطین بپردازند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید