تهران
کد خبر:39221
پ

طب مدتوریسم، پیشرو در صنعت گردشگری درمان

دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی بیمارستان‌های خصوصی (IPH 2023) در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما، تهران، ایران از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. این نمایشگاه رویداد مهمی برای صنعت بهداشت و درمان ایران بود که فرصتی برای انتقال تجارب بین المللی، آشنایی با فناوری های جدید و توسعه روابط […]

دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی بیمارستان‌های خصوصی (IPH 2023) در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما، تهران، ایران از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. این نمایشگاه رویداد مهمی برای صنعت بهداشت و درمان ایران بود که فرصتی برای انتقال تجارب بین المللی، آشنایی با فناوری های جدید و توسعه روابط با شرکت های گردشگری پزشکی فراهم کرده است.

 

 

به گزارش مدار شرقی، متخصصان حوزه بهداشت و درمان از سراسر جهان، شامل بیمارستان ها، متخصصان و رهبران صنعت بهداشت، در این کنگره گرد هم آمدند تا دانش و تجربیات خود را با یکدیگر سهیم شوند. هدف این کنگره ایجاد بستری برای متخصصان خدمات درمانی برای تبادل ایده ها و بهترین شیوه ها برای ارتقا کیفی ارائه خدمات درمانی و بهبود نتایج بیماران است.

IPH 2023 فرصتی برای کسب تجارب بین المللی و به روز شدن با آخرین پیشرفت ها در ارائه مراقبت های بهداشتی فراهم کرده است. در این رویداد پنل‌های تخصصی با حضور کارشناسانی از سراسر جهان برگزار شد و آخرین پیشرفت‌ها و دانش روز در حوزه بهداشت و درمان در کارگاه‌های آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کلینیک‌های تخصصی، شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی، شرکت‌های خدمات گردشگری پزشکی، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان مخاطبان اصلی این رویداد هستند که در نمایشگاه و برنامه‌های جانبی آن شرکت می کنند.

مراسم افتتاحیه رسمی IPH 2023 با حضور وزیر گردشگری، معاون وزیر بهداشت، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مدیران مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی (HTDC)، سفرا و مهمانان داخلی و خارجی برگزار شد.

یکی از نکات قابل توجه در رویداد  IPH، حضور “TebMedTourism” است که یک شرکت معتبر گردشگری سلامت در ایران است و طیف گسترده ای از خدمات را به بیماران بین المللی متقاضی درمان ناباروری ارائه می دهد. طب مد توریسم با کمک پزشکان متخصص ایرانی، فناوری های نوین کمک باروری و خدمات جامع این شرکت، جایگاه برجسته ای را در زمینه درمان ناباروری نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان به دست آورده است.

این شرکت خدمات ناباروری را با کیفیت بالا در قالب پکیج های شخصی سازی شده و با توجه به نیاز مشتریان فراهم آورده و همچنین خدمات غیرپزشکی شامل ویزای درمانی، اقامت و مترجم را به بیماران ارائه می کند تا روند درمان تا حد امکان برای بیماران و خانواده های آنها راحت شود.

طی مراسم رسمی  IPH 2023، طب مد توریسم با افتخار برنده جایزه «سیمرغ رهبری مراقبت های درمانی در حوزه گردشگری سلامت ایران» شد. حضور TebMedTourism در IPH 2023 و به رسمیت شناخته شدن آن به عنوان شرکت پیشرو در حوزه گردشگری پزشکی، گواهی بر تعهد این شرکت به ارائه خدمات استثنایی مراقبت های درمانی به بیماران و تعهد آن به پیشرفت این صنعت در ایران است.

علاوه بر این، در نمایشگاه  IPHطب مد توریسم یک پنل (سمینار) تخصصی با هدف بررسی موضوع “تجربه بین المللی در درمان ناباروری” ترتیب داد. اعضای پنل متشکل از کارشناسانی از ایران و کشورهای مختلف بودند که دیدگاه و تجربیات خود را در مورد آخرین پیشرفت‌ها در حوزه درمان ناباروری با حضار در میان گذاشتند. این بحث اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و آنها را قادر ساخت تا درک بهتری از چالش ها و فرصت های مرتبط با حوزه درمان ناباروری را در مقیاس جهانی به دست آورند.

رویداد IPH فرصتی را برای گردانندگان کلیدی صنعت گردشگری و گردشگری سلامت، از جمله ارائه دهندگان خدمات و تولیدکنندگان مرتبط با صنعت خدمات درمانی ایجاد کرده تا بتوانند توانایی های خود را به نمایش گذاشته، برند خود را ایجاد کنند و تخصص خود را به دیگران عرضه کنند.

این کنگره طیف وسیعی از موضوعات حوزه درمان را پوشش می دهد که از جمله آنها نقش سلامت دیجیتال و هوش مصنوعی در مراقبت های درمانی، بهبود کیفی و اعتباربخشی، برندسازی و بازاریابی در صنعت مراقبت های درمانی، استراتژی های ماندگارشدن، بهبود کیفیت و ایمنی، استانداردهای بهداشت جهانی، طراحی خدمات مراقبت های درمانی و زیرساخت ها، ساختمان و طراحی بیمارستان، زنجیره تامین و تدارکات، و بیمارستان های هوشمند هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید