تهران
کد خبر:39044
پ

آشنایی با SoundCloud و خرید حساب در آن

Soundcloud یک پلت فرم و وب سایت استریم صوتی برای به اشتراک گذاری موسیقی با کاربران در سراسر جهان است. این پلتفرم به کاربران خود امکان آپلود و انتشار صدا را می دهد که برای آپلود حجم زیادی از صدا باید یک حساب SoundCloud خریداری کنید. این پلتفرم همچنین یک پردازنده سیگنال دیجیتال است که شنوندگان را قادر می سازد صدا را پخش و گوش دهند. در سال ۲۰۰۷ توسط الکساندر لئونگ و اریک والفورز راه اندازی شد و امروزه یکی از بزرگترین سرویس های پخش موسیقی در جهان را دارد.

Soundcloud به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم موسیقی و صوتی جهانی، به مردم این امکان را می‌دهد تا بزرگترین مجموعه موسیقی را از متنوع‌ترین جامعه سازندگان روی زمین کشف کرده و از آن لذت ببرند. در سایت این پلتفرم می توانید به طور کلی به موسیقی و صدا در دسته بندی های مختلف گوش دهید، موسیقی برای استراحت، استراحت، مهمانی، ورزش، مطالعه و خواب. در ادامه به بررسی یک سری آمار SoundCloud می پردازیم.

از می ۲۰۲۳، SoundCloud بیش از ۸۰ میلیون کاربر ثبت نام کرده است.
شنوندگان ماهانه SoundCloud در سراسر جهان حدود ۱۷۷ میلیون نفر است.
در هر دقیقه، کاربران حدود ۱۴ ساعت موسیقی را روی پلتفرم آپلود می کنند.
در سال ۲۰۲۳، بیش از ۲۵۰ میلیون آهنگ در SoundCloud وجود خواهد داشت.
تا سال ۲۰۲۳، درآمد SoundCloud به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار خواهد رسید.

شرایط استفاده از SoundCloud چیست؟

SoundCloud به صورت رایگان برای همه در دسترس است، اما اگر می خواهید به ویژگی های بیشتری دسترسی داشته باشید، باید یک حساب SoundCloud خریداری کنید. خرید یک حساب SoundCloud ممتاز یا خرید یک حساب SoundCloud Go+ ویژگی هایی مانند ذخیره تعداد نامحدود موسیقی و گوش دادن آفلاین، فایل های صوتی با کیفیت بالاتر و دسترسی به کاتالوگ کامل SoundCloud را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این با خرید اشتراک soundcloud تمامی تبلیغات مزاحم حذف می شوند و می توانید آهنگ ها را با اپلیکیشن های دی جی میکس کنید.

اشتراک دیگری به نام حساب SoundCloud Pro Unlimited برای سازندگان موسیقی و پادکست وجود دارد که ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد. با خرید اکانت SoundCloud Pro Unlimited امکاناتی مانند آپلود ۳ ساعت محتوای صوتی، دسترسی به آمارهایی مانند تعداد پخش و لایک و همچنین امکان کسب درآمد از فایل های صوتی و توزیع آنها در سایر پلتفرم ها را در اختیار شما قرار می دهد. .

مزایای خرید اکانت soundcloud برای سازندگان آهنگ

این پلتفرم به دلیل محتوا و ویژگی‌های منحصربه‌فردش، از جمله توانایی به اشتراک‌گذاری موسیقی و ارتباط مستقیم با هنرمندان، و همچنین کشف آهنگ‌های پیشرفته، دموهای خام، پادکست‌ها و موارد دیگر شناخته شده است. این ویژگی ها توسط یک پلتفرم باز امکان پذیر شده است که به طور مستقیم سازندگان و طرفداران آنها را در سراسر جهان به هم متصل می کند. سازندگان موسیقی و صدا از SoundCloud برای به اشتراک گذاری و کسب درآمد از محتوای خود با مخاطبان جهانی و همچنین دریافت آمار دقیق و بازخورد از جامعه SoundCloud استفاده می کنند.

در نتیجه، Soundcloud مکانی عالی برای آپلود موسیقی و پادکست های شما و تبلیغ آنها در جهان است. اما همانطور که گفته شد soundcloud رایگان برای آپلود موسیقی از نظر زمان و حجم فایل های شما محدودیت هایی دارد و به عنوان یک تولید کننده آهنگ و موسیقی باید یک اکانت نامحدود soundcloud pro با زمان و فضای ذخیره سازی نامحدود برای آپلود صدا خریداری کنید. بنابراین امروز یک اشتراک soundcloud بخرید.

مزایای خرید اکانت soundcloud برای دوستداران موسیقی

یکی از مزایای اصلی داشتن یک حساب کاربری SoundCloud دسترسی به موسیقی های جدید و نوظهور در ژانرهای مختلف است. می توانید به آهنگ های پیشرفته، دموهای خام، پادکست ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید و به آنها گوش دهید. با یک حساب SoundCloud، می توانید به راحتی با هنرمندان موسیقی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و از کار آنها لذت ببرید. می توانید نظرات و نظرات خود را با هنرمندان به اشتراک بگذارید و با آنها در ارتباط باشید.

با یک حساب SoundCloud، می توانید به موسیقی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و آن را در دستگاه های خود دانلود و پخش کنید. همچنین اگر تولید کننده موسیقی هستید، با خرید اکانت SoundCloud Pro Unlimited می توانید کار خود را با مخاطبان جهانی به اشتراک بگذارید و از این راه درآمد زیادی کسب کنید. با خرید یک حساب کاربری SoundCloud Pro Unlimited، می‌توانید آمار دقیقی از تعداد استریم‌ها، دانلودها و لایک‌های آثار خود دریافت کنید که می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری بیشتر کمک کند. همچنین، می‌توانید به ویژگی‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، از جمله فضای ذخیره‌سازی نامحدود برای آپلود موسیقی، امکان علامت‌گذاری آهنگ‌های خود به‌عنوان پخش خودکار، و طراحی پوسترهای تبلیغاتی برای آهنگ‌هایتان.

به طور کلی خرید اکانت SoundCloud Pro Unlimited به شما این امکان را می دهد که از امکانات پلتفرم ساندکلاد به طور کامل بهره مند شوید و به شهرت و درآمد بیشتری دست یابید. این پلتفرم به عنوان مکانی برای آپلود موسیقی و پادکست های شما و تبلیغ آن ها در جهان شناخته می شود و با یک حساب کاربری Pro Unlimited می توانید حداکثر استفاده را از آن ببرید.

تفاوت بین خرید حساب های Go SoundCloud و SoundCloud Go+

SoundCloud Go و SoundCloud Go+ هر دو اشتراک های SoundCloud پولی هستند که ویژگی ها و عملکردهای متفاوتی را به کاربران ارائه می دهند.

SoundCloud Go دسترسی به تمام آهنگ ها را در پلت فرم SoundCloud فراهم می کند. با خرید یک حساب کاربری SoundCloud می توانید به تمام آهنگ های موجود در پلتفرم دسترسی داشته باشید و از آن لذت ببرید. همچنین می توانید به موسیقی با کیفیت صدای استاندارد دسترسی داشته باشید و به هر تعداد آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید.

SoundCloud Go+ امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با این اشتراک می توانید به تمامی آهنگ های SoundCloud دسترسی داشته باشید و همچنین به موسیقی با کیفیت صدای بالاتر دسترسی داشته باشید. اما بزرگترین تفاوت این دو اشتراک امکان پخش آفلاین و عدم نمایش تبلیغات است. با اشتراک SoundCloud Go+، می توانید به آهنگ ها به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید و از تبلیغات اجتناب کنید.

به طور کلی، اگر به دنبال دسترسی به تمام آهنگ های پلت فرم SoundCloud هستید، اشتراک SoundCloud Go را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال ویژگی های بیشتر هستید، اشتراک SoundCloud Go+ را دریافت کنید. هزینه هر دو اشتراک متفاوت است و بستگی به نیاز شما از پلتفرم SoundCloud دارد که کدام یک را انتخاب کنید.

نحوه خرید اکانت SoundCloud

برای خرید اشتراک SoundCloud Go یا SoundCloud Go+، می توانید به وب سایت SoundCloud مراجعه کرده و با ورود به حساب کاربری خود، اشتراک مورد نظر را خریداری کنید. در مرحله بعد، نحوه خرید یک حساب SoundCloud را توضیح می دهیم:

۱- ورود به وب سایت SoundCloud: ابتدا باید وارد وب سایت SoundCloud به آدرس www.soundcloud.com شوید.

۲- وارد حساب کاربری خود شوید: در صفحه اصلی ساوندکلاد بر روی دکمه ورود کلیک کنید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

۳- انتخاب اشتراک: پس از ورود به حساب کاربری خود، روی دکمه پروفایل خود کلیک کرده و سپس گزینه «برنامه های اشتراک» را انتخاب کنید. در اینجا می توانید بین اشتراک های SoundCloud Go و SoundCloud Go+ یکی را انتخاب کنید.

۴- خرید اشتراک: پس از انتخاب اشتراک مورد نظر به صفحه پرداخت منتقل می شوید. در اینجا باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.

خرید حساب کاربری در این بستر برای ایرانیان با پرداخت ارزی و از طریق کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا و مسترکارت انجام می شود. برای این منظور می توانید از سرویس خرید اشتراک سایت های خارجی در کافه ارز برای خرید اکانت ساوندکلود استفاده کنید. اگر از قبل اشتراک دارید، می توانید با ورود به حساب کاربری خود از قسمت “برنامه های اشتراک” اشتراک خود را تمدید کنید. قبل از خرید یک حساب کاربری SoundCloud، با برنامه های آن آشنا شوید. Soundcloud برنامه های اشتراک مختلفی را به کاربران ارائه می دهد:

این گزینه برای خرید اکانت SoundCloud به صورت ماهانه توسط تیم SoundCloud ارائه می شود که شامل خدمات محدودی است، خدماتی که با خرید حساب SoundCloud دریافت می کنید عبارتند از:

هزینه ماهانه ۴٫۹۹ دلار است
تعداد نامحدودی از آهنگ های موسیقی را ذخیره کنید
حذف تبلیغات
قابلیت بازی بدون وقفه
کیفیت صدای بالاتر
آفلاین بازی کنید

یک حساب SoundCloud Go بخرید

برای خرید اکانت SoundCloud Go+ باید ماهیانه ۹٫۹۹ دلار بپردازید که دلیل خدمات بسیار زیاد ساوندکلود برای این سرویس است که خدمات این نوع اکانت شامل موارد زیر است:

هزینه ماهانه ۹٫۹۹ دلار است
تعداد نامحدودی از آهنگ های موسیقی را ذخیره کنید
حذف تبلیغات
دسترسی به فایل های صوتی با کیفیت بالاتر
دسترسی به کاتالوگ کامل Soundcloud
میکس آهنگ ها با برنامه های دی جی

یک حساب SoundCloud Pro Unlimited بخرید

خرید اکانت نامحدود soundcloud pro که به نام اکانت نامحدود معروف است بیشترین امکانات را برای شما به ارمغان می آورد، معروف ترین خدمات این نوع اکانت که با خرید اکانت ساوندکلود دریافت می کنید شامل موارد زیر می شود:

هزینه ماهانه ۱۲ دلار است
آپلود موسیقی نامحدود
مشاهده آمار کامل موسیقی های آپلود شده
کنترل تعبیه پیشرفته
Spotlight: 5 آهنگ را به نمایه Soundcloud خود پین کنید
با SoundCloud Premier از فایل های صوتی کسب درآمد کنید

با خرید اکانت soundcloud کسب درآمد کنید

بله، با خرید اکانت SoundCloud Pro Unlimited می توانید به امکانات بیشتری نسبت به یک حساب SoundCloud رایگان دسترسی داشته باشید و از این طریق درآمد کسب کنید. در اینجا گزینه های کسب درآمد با یک حساب SoundCloud Pro Unlimited آمده است:

۱- SoundCloud Premier:
این برنامه برای هنرمندانی است که موسیقی خود را در SoundCloud آپلود کرده اند. با عضویت در برنامه SoundCloud Premier می توانید از درآمد حاصل از پخش آهنگ های خود بهره مند شوید. برای پیوستن به برنامه SoundCloud Premier، باید تعدادی از الزامات را داشته باشید، از جمله تعداد استریم آهنگ های خود و تعداد فالوورهایی که دارید.

۲- ارسال مجدد توسط SoundCloud:
این برنامه برای هنرمندانی است که می خواهند موسیقی دیگران را بازنشر کنند. با عضویت در برنامه Repost by SoundCloud می توانید با بازنشر آهنگ های دیگران درآمد کسب کنید.

می توانید در SoundCloud تبلیغات بخرید و از این طریق درآمد کسب کنید. با یک حساب SoundCloud Pro Unlimited، می‌توانید موسیقی، کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها را برای شنوندگان آپلود کنید و آنها را دسته‌بندی کنید تا شنوندگان بتوانند آن‌ها را راحت‌تر پیدا کنند. این می تواند به شما کمک کند فرهنگ گوش دادن خود را توسعه دهید و درآمد کسب کنید.

Soundcloud یکی از بزرگترین پلتفرم های آپلود و پخش صدا و موسیقی در جهان است که در دو نسخه رایگان و پولی قابل استفاده است. این پلتفرم برای کاربرانی که اکانت SoundCloud خریداری می کنند، امکانات ویژه ای در نظر گرفته است. در اکانت رایگان Soundcloud امکان گوش دادن به موسیقی و پادکست وجود دارد اما محدودیت هایی برای آپلود صدا وجود دارد. اما در حساب‌های پولی، محدودیت‌های زمان و حجم بارگذاری حذف شده است و علاقه‌مندان به موسیقی می‌توانند علاوه بر دسترسی به آرشیو موسیقی و پادکست‌های موجود در این پلتفرم، از فضای نامحدودی برای ذخیره آهنگ‌ها و گوش دادن به آن‌ها بدون حواس‌پرتی تبلیغات لذت ببرند.

انتهای پیام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید